Lernova Academy
Je hulplijn naar digitale skills
- Hoe krijgen gebruikers toegang tot Lernova Academy?
- Welke leerkrachten krijgen toegang?
- Welke gebruiksrapporten krijgt de ICT-coördinator en directie om de voortgang van leerkrachten op te volgen?
- Wat moet ik doen als iemand problemen heeft met inloggen?
- Hoe gebruikt een leerkracht Lernova Academy?
- Hoe kan ik modules toevoegen aan de startpagina van onze school?
- Wat gebeurt er met mijn certificaat als een module wordt bijgewerkt of nieuwe microlearnings krijgt?
- Waar vind ik al mijn behaalde certificaten als leerkracht?
- Kan ik zelf modules suggereren, maken of aanpassen?
- Kunnen we als school eigen content toevoegen naast de Lernova-catalogus?
- Welke browsers worden ondersteund?
- Werkt Lernova Academy ook op tablets en telefoons?
- Ik ontdekte een fout of bug in het systeem. Hoe meld ik die?
- Welke data verzamelt Lernova Academy?
- Hoe neem ik contact op?
- Wat is het verschil tussen een manager en een administrator?